my lovely friends...

to my friends with love...

orkuters.com - Orkut Image Scraps!
orkuters.com - Orkut Image Scraps!

Tuesday, December 1, 2009

visitors in my garden...



Among all...if not many 'visitors'...not 'intruders'
...that drop by quite frequently in my garden...






































One thing for sure...
they are...
astonishing to look at... somehow bringing joy and relief to one's heart...
realizing how nature could actually be sort of a therapy...to those who worship Allah 's creations.


Thank you Allah.


How their daily visits ...
are most welcome!

13 comments:

  1. setiap ciptaan Allah ada maksud disebaliknya kan

    ReplyDelete
  2. Betul maiyah...kita cuma perlu belajar menghargai dan menyayangi...

    ReplyDelete
  3. Salam. Keluarga tak ada lelaki ke? Semuanya muslimah...

    ReplyDelete
  4. Ass-salam
    Sebenarnya ada dua anak lelaki...

    ReplyDelete
  5. mesti besar kan garden akak? I'm a bit freakin out when it comes to mengkarung or ape tuh eh? iguana ke? huhu~!!

    tapi burung tu comel...hehhee~!

    ReplyDelete
  6. Ass-salam sis Leadleedeea
    Adalah sekangkang kera besar laman akak tu...
    Burung Murai! dia selalu datang sampai macam dah kenal akak...boleh datang dekat dia tak lari.
    Hahaha...itu cicak mengkarung...cousin iguana.
    Doa juga kalau kalau iguana yang datang...baru havoc!

    ReplyDelete
  7. salam My dear Sis..:)
    ermmmmmm...cicak mengkarung tu..lamaaa tak nampakk...:)
    mengkarung ke..iguana ke...dua2 geliii..hehe..nama jekk ckg bio!!hehehe..:)

    ReplyDelete
  8. Ass-salam dear sis Tinie
    TQ awal awal singgah di sini...
    Hmmm...mengkarung@sumpah sumpah ni memang nampak ganazz...tapi kalau kita boleh dekat...dia suka pandang je kita...then yang syoknya dia tukar color...camouflage!

    ReplyDelete
  9. Salam...

    Unik + eksotiknya taman tu.. menarik! Tengok rama2 tu teringat pesan seorang rakan... "Rama2 yang cantik berasal dari kepompong yang hodoh" :-)

    ReplyDelete
  10. TQ Nida...tapi taman tu tak lah seberapanye...cuma mungkin ada banyak attractions dan makanan untuk 'visitors tu...agaknye

    ReplyDelete
  11. halaman rmh sy pun selalu ada tetamu tp tak sempat nak bertegur sapa & berkawan... ngeh3x..

    iyu pokok mengkudu kan.. buahnya yg masak burung suka makan..

    ReplyDelete
  12. ..salam hazel..you're such a discerning person..to be able to capture all your visitors on camera..:)pakmat ada juga tamu beburung..agaknya kerna nampak saya ni tua dan harmless dan tidak menakutkan..but my 11 cats scare them away..
    ..take care..

    ReplyDelete
  13. II cats PakMat???
    Wow! They are your darlings huh???
    Me and my kids luv cats too...but i have to say no to keeping them as ane of my kid is asthmatic...
    Dulu pernah banyak kali bela kucing ...sekarang beri makan dari tingkap je...hahaha

    ReplyDelete

leave me your love...