my lovely friends...

to my friends with love...

orkuters.com - Orkut Image Scraps!
orkuters.com - Orkut Image Scraps!

Thursday, November 26, 2009

Flowers of my garden...





Anakanda dambaan hati...
kepadamu ku korbankan jiwa dan raga...

Ya Allah...Lindungilah mereka...
dari kealpaan dan kemungkaran...
Hindari mereka dari
fitnah...dengki dan irihati
Permudahkanlah laluan mereka...

Hanya kepadaMu hambamu ini berserah

23 comments:

  1. empat-empat dara jelita. YOur flowers in the garden bloom very well.

    ReplyDelete
  2. Tak lama lagi, dapat le menantu....

    ReplyDelete
  3. nasib baik anak jantan sy masih isap punting muahaha!!.. kalo tak sy sruh gi minang yg tudung kaler hijo tu

    ReplyDelete
  4. Hahaha maiyah...alamt akak dah bongkok tiga laa tunggu dia maiyah!

    ReplyDelete
  5. Salam My lovely sis Hazel..
    Seronok tgk..:)
    Semmgnya kehadiran mereka membahagiakan ..
    Semoga ank2 sis menjadi ank yg solehah dan bahagia selamanya..:):)

    ReplyDelete
  6. Ass-salam and a very good morning to dear sis Tinie
    TQ.May Allah grants All of my friend's Du'ah for me...InsyaAllah

    ReplyDelete
  7. Salam,
    thank you for singgah at my blog..
    salam perkenalan...insyaAllah..

    ReplyDelete
  8. Salam, Ya. Allah berikanlah kebahagiaan untuk keluarga ini, kekalkan mereka dalam suasana yang aman dan jauhilah kehidupan mereka dari malapetaka. Amin.

    ReplyDelete
  9. Ass-salam Aidil Fadzil
    Terima kasih yang tak terhingga kerana mendoakan yang terbaik untuk Kakak Hazel dan keluarga.Semoga Allah beri ganjaran pahala berganda ganda buat saudara.

    ReplyDelete
  10. assalammualaikum

    bestnya ada anak2 dara di rumah...
    senang si mak dara

    ReplyDelete
  11. Syukur...memang mereka banyak meringankan beban mak dara...hahaha

    ReplyDelete
  12. Salam...
    Meriahnya nampak raya di sana.. bergaya pula dengan busana yang indah.. ditambah seri keayuan sang pemilik.... menambah meriah di hari raya :-)

    ReplyDelete
  13. Ass-salam Nida
    TQ.Sahabat di N.Zealand pun apa kurangnya...bersama kita menghayati erti sambutan Aidi Adha.

    ReplyDelete
  14. nampak gayanya cepatlah akak dpt pulangan dari pelaburan akak ni.. i mean duit hantaran la..i pun ada 3 anak gadis tp masih kecik2 lagi.

    ReplyDelete
  15. Hahaha juk...
    tapi kadang kadang pelihara anak dara ramai ni sering mengundang kebimbangan yang melampau...
    Minta perlindungan dari Allah.

    ReplyDelete
  16. Assalam..

    ngeh ngeh ngeh, banyak nya bunga.. yg kat sini kumbang tak berpunya, hehe..

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah...merekalah dunia kak hazeleyed...

    ReplyDelete
  18. macam maknyer maser muder muder dulu- Semoga mereka dapat membahagiakan ibu dan bapa- sentiasa mendoakan kebahagian ibubapa. tanaman yang sudah membuahkan hasil. tahniah

    ReplyDelete
  19. Terima kasih Masterzizoul
    Berkat doa adik dan semua rakan...semoga ia kekal diberkati.

    ReplyDelete

leave me your love...