my lovely friends...

to my friends with love...

orkuters.com - Orkut Image Scraps!
orkuters.com - Orkut Image Scraps!

Saturday, October 31, 2009

Burung ape???





Hazeleyed is busy...busy..busy

Somehow...managed to catch an unexpected guest in my garden yard...using my handphone
a very small...beutiful ...black with a slight blue and red color at it's back...
Someone please tell me...
Burung ape???



9 comments:

  1. Burung apa?
    Burung murai nak. hehe.

    Nway aku tak kenai pun spesis2 burung nie. Burung kakak tua ngn burung anntu aku kenal le. hehe. Jap, burung mala kerbau pun aku kenal(klau kat kedah org panggil mala kerbau, klau kat luar entah la). Sebab dia boleh ckp. :D

    ReplyDelete
  2. Salam alang
    Kak hazeleyed ingat nak tangkap burung tu...kerat lidah dia ngan pisau emas biar boleh bercakap...tapi gerak sikit dia dah terbang...tapi selalu datang hisap madu bunga dilaman ni.
    tapi memang best tengok macam macam burung dan rama2 singgah laman akak sebab banyak makanan kot.

    ReplyDelete
  3. Kerat lidah ngn pisau emas? amboi, kejamnya. hehe. laman akak tu best kut. Dat y diorang ramai singgah. :D

    ReplyDelete
  4. burung layang2 kot, sesat kene tinggal ngan kerabat kot (byk punyer kot)

    ReplyDelete
  5. tak tahu akak maiyah...burung ni kecil sangat...besar sikit je dari kelicap...punya warna yang cantik di bhagian belakang,,,muncung halus sedikit bengkok...hisap madu bunga bukan makan buah...
    Burung ape ek kawan kawan???

    ReplyDelete
  6. assalammualaikum

    bab burung ni memanglah buta huruf sikit

    ReplyDelete
  7. kl citizen
    hahaha...kita sekapal lah ek.

    ReplyDelete
  8. Salam sis..
    Burung apa?
    Burung murai..
    Burung ape?
    Burung muraiiii?
    Burung ape?
    hehehe....
    Saje sis...nak gurau dgn akak jap seblm g sek ni...
    Yang pasti...tini sekapal jugaaakk dgn akak..tak tahuuu :):)

    ReplyDelete
  9. Salam Kartini
    kak Hazel agak ladies memang kurang arif ngan burung ni...lain lah man kan...kan...kan...
    p/s hari ni akak nampak sejenis lagi burung yang cantik comel warna putih! best tau!

    ReplyDelete

leave me your love...