my lovely friends...

to my friends with love...

orkuters.com - Orkut Image Scraps!
orkuters.com - Orkut Image Scraps!

Monday, September 6, 2010

Jahil...or simply ignorant???


Worst than Depa Raya concept a few years back...
One Malaysia doesnt mean that we have to accept all religions  as one...
boleh terpesong Aqidah ni!

Ohh...I miss Allahyarhamah Yasmin! MayAllah Bless her soul.

16 comments:

  1. ..jahil and ignorant..selamat hari raya..take care..

    ReplyDelete
  2. lahai ... 1st time tengok ni kak

    ishk xde tapisan langsung ....

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya - maaf zahir dan batin

    tengok iklan ni kat u-tiub...issshhh3x...sape lah yang luluskannya ! dah banned..bagus ! bayangkan kalau anak2 bawah umur tengok macam tu ke sambut hari raya???

    ReplyDelete
  4. to pakmat with salam
    The damage is done!
    Imagine the big Boss apologized and claimed that it was merely an art of production...sish!

    To T@sh Sch@ with love
    memang kita terkedu bila 'orang besar2' yang bertanggung jawab boleh luluskan untuk tayangan...
    lepas tu bila jadi isue...senang2 minta maaf!

    to sonata anak kancil with love
    generasi yang semakin kalut dan melalut...

    ReplyDelete
  5. kalau bukan angkara 'dajjal' ini pasti kerana ghairah tak bertempat melampau sempadan norma.

    Salam Eidul Fitri, maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  6. To DrSam with Salam
    ...'hidden agenda' yang amat bahaya...

    Salam Eid Mubarak.maaf dzahir dan bathin.

    ReplyDelete
  7. yg mngarah tu le nak kene lebih peka, sepatutnya lebih tahu..

    ReplyDelete
  8. memang mengarut....
    mesti semua yang terlibat panas punggung sekejap kan...

    → : digeruni dan dimusuhi

    ReplyDelete
  9. iya tak sangka. Betapa bijak dan liciknya diorang tu merekacipta.. agenda illuminati..

    ReplyDelete
  10. To dear maiyah and a kl citizen with lots of love
    Thank you for dropping by...
    Memang kita hairan...dan harapkan 'mereka' semua itu lebih peka akan perkara sebegini tapi malangnya ia berlaku sebaliknya...

    ReplyDelete
  11. To hamzah ian with salam
    Salam lebaran dan Eid-ul Fitri.

    To saudara Rashid with Salam
    Memang mereka licik.
    dan paling menyedihkan, mungkin mereka lebih maklum akan kealpaan pihak tertentu hingga begitu berani mengemukakan ideaologi tersembunyi mereka...Wallahualam

    ReplyDelete
  12. salam.

    baru disini saya dapat lihat iklan tu. saya tak sempat tengok di tv sebelum ia di tarik balik. bila di google, pun tak jumpa.

    terima kasih kerana singgah blog saya dan tinggalkan jejak.

    ReplyDelete
  13. kerja apco... kerja org tak de akal...err salam hari raya

    ReplyDelete
  14. To b.r.u.t.a.ls.o.l.o with salam
    sigh...
    Salam Lebaran salam penuh keriangan

    ReplyDelete
  15. To al-lavendari with salam
    i didnt get th chance ti viw it on TV...i got it from my dear friend Datin Hazrah...
    Thanks dear.

    inSyaAllah i'll visit you from time to time

    ReplyDelete

leave me your love...