my lovely friends...

to my friends with love...

orkuters.com - Orkut Image Scraps!
orkuters.com - Orkut Image Scraps!

Monday, February 8, 2010

...musim ke ???...


Naufal demam...tak gi sekolah...
ibu naufal sakit kepala...
abah naufal selsema...
Huuuu...nape ek...
habis semua sakit...
semua nak demam tak demam...
bebudak kat sekolah pun ramai yang demam...
cikgu cikgi pun ramai yang nak demam...tak demam...
COObaan!
Bukan!
Ini bukan cobaan...
Ini betul betul kejadian!



15 comments:

  1. to ERMAYUN with love
    ...thank you so much...

    ReplyDelete
  2. moga cpt sembuh n jgn lupa mkn ubt ye

    ReplyDelete
  3. Salam sis..:)
    Moga Akak,dik Naufal..&abah Naufal...cepat sembuh..!!
    Utk cikgu cikgi yg nak demam tu....tak yahlah demam..nanti betul2 demam susah lakk..kan kan:)

    ReplyDelete
  4. To sis Tinie with love
    Thanx Tinie
    ...Cikgu Cikgi tak boleh demam ramai2...nanti terpaksa tutup sekolah...Hahaha!
    boleh tak pakat pakat demam? ...ikut turn ke?

    ReplyDelete
  5. to maiyah with love
    terima kasih.
    "bulan ni bulan sakit saya tuan"!

    ReplyDelete
  6. salam:)
    Semoga akak cpt sembuh. Klu cikgu demam anak murid, suka.

    ReplyDelete
  7. To Sha with love
    TQ sha...
    sakit tapi kena gi kelas juga...huk
    nanti kak Hazel sehat ...kita sembang ok.

    ReplyDelete
  8. salam
    cuaca panas je skrg... semoga naufal cepat baik ye
    btw, suka la dgn pic tu... copy yea ;)
    thanks

    ReplyDelete
  9. to honeylanz with love
    TQ.
    So you have a photo shop ...
    ..tak kesah...boleh je...

    ReplyDelete
  10. Salam kak..

    banyakkan minum plain water.... Nida rasa mungkin udara kotor, tu yang banyak sangat penyakit yg hinggap..

    ReplyDelete
  11. to Nida with love
    ...memang betul Nida...sekarang ni d Malaysia ni dry season...panas lagi kering!...
    Semoga Nida sekeluarga di NZ sehat ok.Take care

    ReplyDelete
  12. Hazeleyd lady to saudara Abd Razak
    Terima kasih.
    Sejahtera buat audara juga.

    ReplyDelete
  13. salammm..
    semoga cepat sembuh dan ceria selalu ...

    ReplyDelete

leave me your love...