my lovely friends...

to my friends with love...

orkuters.com - Orkut Image Scraps!
orkuters.com - Orkut Image Scraps!

Sunday, September 27, 2009

back to square one...

7 hari dah berlalu...
sepanjang waktu itu...
semampu yang boleh...
semua dah buat...semua dah rasa...semua dah jumpa...
semua dah dimaafkan...harap juga semua silap kak hazel juga juga dah diampunkan...
semua anak anak pun dah kembali ke destinasi masing - masing...

Esok...
back to square one...work...school...
Yang pasti...
esok akan bermula hari yang lebih sibuk dari hari- hari sebelumnya...
manakan tidak...
with so much work...yet so little time...!
kena lari pecut '100 metre dash...inairobic running ...hahaha!
laghat tak laghat...have to do it...
masalah nye...anak murid boleh catch up ke ???
nasib kamu lah Labu...

Somehow...hajat hati nak mula puasa enam...
kalau kawan kawan ada yang dah raya dari puasa enam...kakak Hazel baru nak mula...
bukan apa...kalau buat waktu sekolah dan bekerja...masa terasa pantas berlalu...tak terasa habis sehari...
Mohon di beri Allah kesihatan dan kekuatan untuk langsaikan segera niat dan hajat...
kira kira ...two in one mission...
merebut peluang ibadat sunnat...dan menghapuskan 'spare tyre' yang mula nak timbul hanya lepas Raya seminggu...
Penangan lemang...rendang...dan sesi jamah jangan tak jamah punya hal ...
MasyaAllah!
Jom join Kak Hazel...





7 comments:

  1. selamat kembali ke sekolah sok hehe

    ReplyDelete
  2. seronoknya saya sambung cuti hari ni. esok kerja. tapi pagi2 kena juga keluar hantar anak ke sekolah ... SK Tasik Jaya.

    ReplyDelete
  3. Salam a-lavendari
    Wah...seronoknye awak...
    Selamat beristirehat lagi...

    ReplyDelete
  4. Salam maiyah
    TQ.
    Dah lama rehat...time untuk kerja balik...huhuhu

    ReplyDelete
  5. How was your day today? Tentu busy tahap gaban.

    Satu yg bagus kalau sibuk ni. Masa berlalu tak terasa. Jadi kejap lagi dah nak buka kalau Hazel puasa hari ini. Saya pun baru nak mula puasa 6 hari ni.

    ReplyDelete
  6. selamat kembali kak ke sekolah...
    hari yang malas kan??

    takpe. kite gagahkan jugak...
    hehe

    saya pun teringin puase 6, insyaAllah...
    jom!

    ReplyDelete
  7. Memang betul la YB
    dalam sibuk sibuk tak terasa dah dapat sehari...
    Jom kita sama sama cuba one stratch 6 hari...kalau tak ada jamuan raya dalam masa terdekat laa...
    kalau tak kena lompang...

    Buat chekgu BaniHassim
    TQ
    bak kate oghang utagha...maleh pun kita pedegheh jugak...bila dah peghangat enjin...okay lah!
    tup - tup dah habih saghi...hahaha
    chekgu faham kaa...

    ReplyDelete

leave me your love...