my lovely friends...

to my friends with love...

orkuters.com - Orkut Image Scraps!
orkuters.com - Orkut Image Scraps!

Sunday, November 4, 2012

horror bridge ever...


Dikatakan jambatan ini merupakan jambatan yang paling seram dan panjang di dunia, kepada yang ada sakit jantung, ibu mengandung, lemah lutut, sakit kepala, gout tidak digalakkan tengok gambar di bawah ini, takut malam nanti boleh mengigau.. ini serius bukan main-main..

Ni jambatannya..






P/s: Memang seram kan?
Sowee!
 jangan mare...peace!

5 comments:

  1. السلم عليكم ورحمة الله

    Moga kakak sihat hendaknya atas kurniaan~Nya...aamiin

    Lama kakak menyepi...

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak,

    lama tak dengar khabar berita. tiba-tiba keluar cerita jambatan ni :) Semoga senantiasa di bawah lindunganNya.

    ReplyDelete
  3. Sejahtera buat adinda Abd Razak.

    ...memang lama nian tak menjengah rumah buruk ni...dah nak jadi macam jembatan di atas tu...eeek!

    p/s thank you for your du'ah.

    ReplyDelete
  4. Sejahtera buat adinda DrSam.

    Thank you for passing by...and your heartiest du'ah.
    Memang kakak dah berzaman tak terpanggil untuk kembali ke rumah usang ni...
    tak tahu kenapa...

    tapi sayang pulak kalau berkubur terus...nanti jadi macam penghujung jambatan ni...(:
    You keep well.

    p/s kakak sentiasa suka singgah ke blog DrSam...cuma tak sempat tinggal jejak.

    ReplyDelete
  5. salam akak yg jauh! meremang bulu roma sy bila tengok hantu budak tu...
    P.S. TQ krn follow blog lama sy iaitu www.jukdin.com. Blog itu telah ditutup dan kini sy menulis dari jukdin.blogspot.com.

    ReplyDelete

leave me your love...